Четвер 30.04
Середа 29.04
28 квітня Всеукраїнська школа онлайн розпочала трансляцію уроків для учнів початкової школи.
Сьогодні підсумовуємо вивчене з першокласниками всієї України.
Розпочинаємо день з руханки
Українська мова
Більшість з вас чудово попрацювали протягом трьох днів, тому сьогодні лише читаємо "Швидкочитаночку". Ст. 16-17, а також познайомимось із текстом-міркуванням на 71 ст. букварика Г. Іваниці, продовжуючи тему "Моя родина". Текст "Родина важлива" вчимось виразно читати і переказувати.
Чекаю роботи у зошиті тих, хто ще не відзвітував. (За вівторок і середу)
Математика
Коментар до уроку
Підручник ст. 127
Вчимось додавати круглі числа.
У тоненькому зошиті виконуємо завдання 3,4 зі ст.127
Зразок запису завдання 4.
Звітуємо роботами з математики у групі на ФБ під коментарем до теми.
Українська мова
Більшість з вас чудово попрацювали протягом трьох днів, тому сьогодні лише читаємо "Швидкочитаночку". Ст. 16-17, а також познайомимось із текстом-міркуванням на 71 ст. букварика Г. Іваниці, продовжуючи тему "Моя родина". Текст "Родина важлива" вчимось виразно читати і переказувати.
Чекаю роботи у зошиті тих, хто ще не відзвітував. (За вівторок і середу)
Математика
Коментар до уроку
Підручник ст. 127
Вчимось додавати круглі числа.
У тоненькому зошиті виконуємо завдання 3,4 зі ст.127
Зразок запису завдання 4.
А також закріплюємо вивчене, працюючи в друкованому зошиті.
Ст. 55 №1, ст.56 №2.
Зразок запису для №1
Мистецтво
Працюємо з Всеукраїнською школою онлайн
Урок для першокласників
Від точки до кола
Середа 29.04
28 квітня Всеукраїнська школа онлайн розпочала трансляцію уроків для учнів початкової школи.
Сьогодні підсумовуємо вивчене з першокласниками всієї України.
Розпочнемо день з розминки.
Українська мова
Пригадуємо вивчене разом із вчителем Новопечерської школи.
Алфавіт. Звуки і букви. Голосні та приголосні. Наголос. Склади
У тоненькому зошиті запишіть число, дистанційна робота.
Виконайте завдання.
Порахуйте голосні і приголосні звуки у словах.
Тренажер1
У перший рядок випишіть слова у яких більше голосних звуків. (Тренажер1)
У другий рядок - слова у яких більше приголосних звуків.(Тренажер1)
Тренажер 2
У третій рядок - слова у яких наголошений перший склад. (Тренажер 2)
У четвертий - слова у яких наголошений другий склад. (Тренажер 2)
Сфотографуйте роботу і відзвітуйте на ФБ під тренажером.
Математика
Круглі числа. Дециметр як одиниця довжини
Усно попрацюємо із підручником ст. 126.
У тоненький зошит записати число, дистанційна робота і виконати завдання 5, 6 зі сторінки 126.
Замість слова "Приклади" пишемо слово "Завдання 5"
Перетворення №5 запишемо у один стовпчик.
Тоді "Завдання 6" і будуємо відрізок.
Якщо виникають труднощі, переглядаємо відео-коментар.
Вівторок 28.04.
Математика
Онлайн-зустріч 0 10.00
Математичний диктант.
Працюємо з підручником ст. 124, 125
Зошит ст.54.
У тоненькому зошиті у дітей повинні бути записані математичний диктант і приклади 3 зі сторінки 125
Якщо виникають питання, звертайтесь до відео-коментаря.
Українська мова (читання)
Працюємо з "Післябуквариком". Ст. 32-33
Працюємо з "Післябуквариком". Ст. 32-33
Розширюємо свої знання з теми текст. Знайомимось з типами текстів. Виконуємо завдання у посібнику. Додатково, з братиками чи сестричками, передайте розмову вовка і червоної шапочки. Нагадаю, це називаємо діалогом.
Українська мова (письмо)
Закріплюємо вивчене на попередньому уроці.
Пригадайте:
Попрацюймо з тренажером.
Відкрийте тоненький зошит з письма і запишіть спочатку посередині число. Далі у новому рядку з великої літери "Дистанційна робота"
З нового рядка п'ять слів у яких Я, Ю, Є позначають один звук, а тоді знову з нового рядка п'ять слів у яких ці літери позначають два звуки. Кожен рядок пишемо з великої літери. Між словами ставимо кому.
Українська мова (письмо)
Прослухайте коментар до уроку, пригадайте, що ми знаємо про літери Я, Ю, Є, Ї.
Виконайте завдання у "Післябукварику"
Українська мова (читання)
Букварик Г. Іваниці ст. 69.
Перегляньте відео-коментар до уроку, з якого ви дізнаєтесь, що таке часопис, які вони бувають, які є дитячі часописи в Україні, та де було видано перший дитячий часопис, як він називався. Слухайте уважно, щоб ви могли дати відповідь на ці запитання.
Математика
Математична розминка
Математична розминка
Працюємо з підручником ст. 123.
Прослухайте відео-коментар, виконуйте завдання у тоненькому зошиті разом з вчителем. При потребі, ставте на паузу.
Ми дату уроку поки не записуємо, тому просто пропускаємо 4 клітинки і починаємо писати математичний диктант.
- Усно змініть умову задачі так, щоб вона розв'язувалась дією віднімання.
Робота з зошитом ст. 53
Виконуємо завдання 1,2 з теми "Додаємо і віднімаємо на основі нумерації, а також завдання 1 з теми "Узагальнюємо розуміння нумерації чисел першої сотні."
Якщо виникають запитання, слухаємо коментар.
autoplay; encrypted-media; gyroscope; picture-in-picture" allowfullscreen="" frameborder="0" height="409" src="https://www.youtube.com/embed/KCfviOlBTRA?list=PUKOlEimcYH2APt3s1WFDwiw" width="545">