У зошиті ст.37 закінчити , задачі 136 ,1 у тоненький зошит, 2 - усно.
Українська мова
Урок-конференція о 10. 45
Далі працюємо віддалено.
Тиждень 30. Подорож у часі
Урок 1. Мандруємо у майбутнє та минуле
Підготуй:
підручник "Українська мова та читання" (частина 2);
звичайний зошит;
ручку, олівець, лінійку;
зошит "Тренажер з правопису" № 2.
Подивися відеопривітання.
Виконай завдання 1 на с. 86-87. Прочитай уривок з повісті.
Прочитай завдання 2, 3, 4 на с. 87. Поміркуй над відповідями. Зателефонуй однокласникові чи однокласниці, щоб обговорити їх.
Скільки дітей здійснили подорож у минуле? Як звали кожного з них? Запиши в зошиті по одному реченню про кожну дитину. (Два речення, у яких розповідається про Фійку чи про Вінчі). Якого типу будуть ці речення — розповідні, спонукальні чи питальні? Перевір, чи всі слова правильно записані. Можеш подивися у підручник і звірити правопис певних слів. Сфотографуй свою роботу й надішли Лесі Василівні.
Зробимо невеличку перерву. Потанцюй разом із дітьми під веселу італійську пісню.
Виконай завдання 7 на с. 87.
Поміркуй, чи вживатимеш ти нові слова у своєму мовленні, і подивись відео з порадами Читасі.
Виконай онлайн-завдання.
Виконай завдання на с. 48 "Тренажера з правопису" (зошит № 2).
Дуже добре!
Чи подобається тобі уявляти майбутнє? А минуле? Намалюй свою уявну мандрівку.
Хто автор твору, який ти сьогодні читав/читала? Згадай його веселий вірш, який ми читали восени.
Домашнє завдання
12 квітня - День космонавтики
Перегляньте мультфільм, побудуйте і запишіть у тоненький зошит два питальних речення за змістом побаченого.