Дистанційне навчання Четвер 15.04.2021
Українська мова
Урок-конференція 0 9.00
Продовжуємо віддалено
Урок 4. Сюрприз із минулого

Підготуй:
- підручник "Українська мова та читання" (частина 2);
- звичайний зошит;
- ручку, олівець, лінійку.
- Подивись відеопривітання.
- Тобі вже, мабуть, кортить дізнатися про подальші пригоди дітей? Виконай завдання 14 на с. 90-91 підручника. Прочитай уривок з повісті.
- Знайди в тексті виділені слова. Чи знаєш ти їх значення? Якщо ні, то спробуй здогадатися, а потім перевір у тлумачку в кінці підручника.
- Підготуйся до телефонного дзвінка комусь із однокласників чи однокласниць. Прочитай завдання 15 і 16 на с. 91, поміркуй над відповідями, а по телефону обговоріть свої припущення.
- Знайди у тексті всі окличні речення. Потренуйся читати їх емоційно й так, наче вони написані без знака оклику.
Попроси когось із дорослих приділити тобі трохи часу й виконай дослідження.- Прочитай одне й те саме речення у двох варіантах і запитай, чим вони відрізнялися.
- Чи вдалося тобі передати емоційність так, щоб це стало помітно співрозмовникові/співрозмовниці?
- А зараз час порухатися. Потанцюй разом із твоїми однолітками під пісню Міньйонів.
- Виконай дослідження. Виконай у зошиті завдання 17 зі с. 91 підручника. Запиши висновок свого дослідження. Сфотографуй роботу й надішли Лесі Василівні
Пригадай, що таке закінчення та форма слова. - Виконай онлайн-завдання.
- Як не плутати форми одного слова та спільнокореневі слова? Порівняй їх і запам'ятай, як розрізняти.

У зошиті з Пишенятком виконуємо ст. 44-45.
Урок завершено!
- Що тобі вдалося зробити добре на цьому уроці? А що не вдалося? Чому саме? Що треба змінити наступного разу, щоб невдалий досвід не повторився?
- Яку нову інформацію ти отримав/отримала на цьому уроці?
- Чого чекаєш від наступного уроку?
На все добре!
