підручник "Українська мова та читання" (частина 2);
звичайний зошит;
ручку, олівець;
"Тренажер з правопису" (зошит № 2).
Дізнайся, що ще робили на пікніку Мишко та його родина. Виконай завдання 9 на с. 82 підручника — прочитай текст.
Запиши три запитання до тексту, сфотографуй і надішли вчительці та комусь із класу. Для цього пригадай, щоб утворити питальне речення розпочинаємо його словами: де, коли, хто, що, як, для чого, з ким ... Надсилаємо фото під посиланням на урок у групі ФБ
Поміркуй, чого навчає це оповідання. Виконай завдання 10 на с. 83 усно.
Разом з пані Наталею та її новим гостем поспостерігай, чи важливо, якими словами висловлене прохання.
Хочеш навчитися просити так, щоб тобі не відмовляли? Скористайся порадами Дружисловика.
Здається, не завадить порухатися ☺. Потанцюй під веселу музику.
Загадай щонайменше три прохання, які тобі довелося висловити сьогодні. Запиши їх у ввічливій формі. Сфотографуй і надішли вчительці Надсилаємо фото під посиланням на урок у групі ФБ
Поспостерігай за тим, як ти звертаєшся із проханнями до тих, хто поруч. Намагайся бути максимально чемним/чемною.
Як гадаєш, чи впливатиме це на настрій людей? На їхнє ставлення до тебе?
Виконай у "Тренажері з правопису" завдання 1 на с. 42 та намалюй свою скатертину зі стравами до пікніка.
Або візьми звичайний зошит і виконай завдання.
Перестав літери в словах і дізнайся назви страв і напоїв, які Пишеня візьме на пікнік. Запиши їх у такій послідовності: від тієї, що смакує тобі найбільше, до найменш смачної.
Урок завершено!
Чи вдалося тобі працювати ефективно сьогодні? Чому?
До кого ти можеш звернутися по допомогу або пораду, якщо тобі складно виконувати завдання?
Що було найціннішим для тебе у цьому уроці?
Бувай!
Домашнє завдання
У зошиті з Пишенятком ст.42
Математика
Вивчаємо назви компонентів дій множення і ділення
Запам'ятай!
Домашнє завдання
Підручник ст. 110 №6, у зошиті ст. 34 Задачу усно.
Вивчити назви компонентів математичних дій, потренуватись у читанні математичних виразів.