Українська мова 1
Урок-конференція 9.30.
Фрагмент для тих, хто не був з нами.
На жаль, не весь урок....
1. Робота над помилками. Аналіз домашнього завдання.
Ще раз про звертання, розділові знаки у реченні зі звертанням.
2. Творча вправа
3. Вчимось встановлювати зв'язок між словами у реченні.
Узагальнюємо.
Домашнє завдання.
Установіть зв'язок між словами у реченні.
(за зразком класної роботи)
Українська мова 2
Працюємо віддалено
Тема уроку. Пластиліновий театр

Підготуй:
- пластилін і дерев'яні шпажки або інші матеріали для створення персонажів.
- Подивись відеопривітання.
- Поміркуй, кого зустріне твій Колобок під час мандрівки.

- Зліпи Колобка та інші фігурки. Поки ліпиш, поміркуй, про що вони можуть розмовляти.
- Потренуйся говорити різними голосами. Який голос пасує Колобкові? А який — ведмедю, або, наприклад, тигру, медузі?

- Поміркуй, яким буде фінал казки. Чи з'їсть таки хтось Колобка?

- Готові фігурки прикріпи на шпажки та потренуйся рухати одразу двома персонажами.

- Роздивися, чи є поруч речі, які можуть стати декораціями для вистави, та прилаштуй їх на умовній сцені.

- Скористайся смартфоном або фотоапаратом для зйомки. Зазвичай потрібно зробити кілька дублів, аби досягти гарного результату.

- Кому ти хочеш показати свій твір? Надішли відео родичам, однокласникам та однокласницям та Лесі Василівні.

Урок завершено!
- Чи вдалося тобі зняти відео, яким ти цілком задоволений/задоволена?
- Що було робити найскладніше: вигадувати сюжет, ліпити персонажів, водити ляльок і говорити водночас? Можливо, щось інше?
- Як гадаєш, чи легше було б виконувати це завдання разом із однокласниками та однокласницями? Чому?
Бувай!