підручник "Українська мова та читання" (частина 2);
звичайний зошит;
ручку, олівець, лінійку;
аркуш для малювання та олівці (або фломастери, фарби чи крейдочки).
Подивись відеопривітання.
Підготуй все для створення ілюстрації до твору і приготуйся слухати. Виконай завдання 18 на с. 91 підручника.
Вмикай і малюй ☺.
Час порухатися! Потанцюй зумбу разом з однолітками з усього світу.
Переглянь ілюстрації, які намалювали твої однолітки.
Аліна Б'єган
Ярема Оксенюк
Фантіна Віхорева
Фантіна Віхорева
Придумай до ілюстрацій влучні підписи й запиши їх у зошиті.
Якого типу ці речення: спонукальні, питальні чи розповідні?
Написавши, перевір, чи немає помилок (якщо виникнуть сумніви щодо написання деяких слів, можеш звірити з текстом у підручнику).
Сфотографуй і надішли роботу Лесі Василівні
Познайомся з автором твору Сергієм Пантюком. Послухай, як він читає дітям власні вірші. Який вірш тобі сподобався найбільше?
Урок завершено!
Чи однаково зображені персонажі твору на різних ілюстраціях? Чому? Якщо хочеш показати свій малюнок, сфотографуй його і надішли однокласникам та однокласницям і родичам.
Що в повісті було наукового, а що фантастичного?
Який коментар ти написав би / написала б під відео, де Сергій Пантюк читає свої вірші?
Гарно відпочинь у вихідні й до зустрічі наступного тижня!