Дистанційне навчання Вівторок 20.04.2021Математика
Урок конференція о 9.00Домашнє завдання
підручник ст. 119 №2,3,4
У зошиті ст. 41 № 152,153.
№154(1) у тоненький зошит, 154(2) усно
Додатково (за бажанням)
Працюємо з живим аркушем
Українська мова (читання)
ТИЖДЕНЬ 31. СТЕЖКИ-ДОРІЖКИ
Урок 1. Вірші, що кличуть у мандри
Підготуй:
- підручник "Українська мова та читання" (частина 2);
- звичайний зошит;
- ручку, олівець;
- альбомний аркуш і кольорові олівці (фломастери, фарби).
Що нового у Читасі?
Прочитай у підручнику
|
1 | Відкрий підручник на с. 92-93 і виконай завдання 1. Послухай аудіозаписи віршів, стежачи за текстом. |
|
Леся Мовчун "Дорога"
Микола Сингаївський "Запрошення до мандрiв"
Iгор Калинець "Стежечка"
|
2 | Обери з одного вірша фрагмент, який тебе надихає, і прочитай його вголос виразно. Спробуй це робити з різними інтонаціями: здивовано, піднесено тощо. |
|
Виконай онлайн-завдання
Досліди та поміркуй
|
| Прочитай, що радить робити Мовознай, аби здогадуватися про значення незнайомих слів. |
|
ЗАВАНТАЖИТИ ФАЙЛ
Руханка
|
| Зробимо невеличку перерву. Потанцюй разом із дітьми під веселу італійську пісню. |
|
Пошукай
|
| Вибери з цих віршів той, який ти хочеш вивчити напам'ять. Назви у ньому всі слова, які роблять стежку живою. |
|
Намалюй і запам'ятай|
| Прослухай аудіозапис обраного вірша кілька разів і намалюй підказку до кожного рядочка. |
|
- Потренуйся розповідати вірш, дивлячись на свою підказку.
- Коли буде добре виходити, розкажи комусь із рідних.
- Запиши відео та надішли вчителю чи вчительці, якщо хочеш — друзям і подругам.
Урок завершено!
- Чи виникли в тебе якісь труднощі під час уроку? Які саме? Чи вдалося їх подолати, як саме?
- Зателефонуй комусь зі своїх однокласників/однокласниць і поділися враженнями від уроку
- .Домашнє завдання
- впр. 4 ст. 93
- Пригадай!