підручник "Українська мова та читання" (частина 2);
звичайний зошит;
ручку, олівець.
Вітаю! Чи пам'ятаєш ти, хто написав оповідку "Великодній пікнік", яку ми закінчили читати на минулому уроці? Можеш уточнити інформацію на с. 80.
Чи ти вже знаєш щось про цю авторку? Пограймо у гру "Вірю — не вірю".
А зараз подивись інтерв'ю з Галиною Ткачук.
У цьому відео було згадано чимало книжок. Запиши в зошит три назви та їхніх авторів (для цього можна переглянути відео ще раз і натискати на паузу, щоб мати час на запис). Наприклад:
Галина Ткачук "Гойдалка під кленом".
Зверни увагу: ім'я та прізвище автора пишемо з великих літер, назву твору записуємо в лапках і перше слово — з великої літери.
Яку книгу ти читаєш зараз? Побудуй про це розповідне речення і запиши його у зошит.
Фото своєї роботи надішли вчительці
Поміркуй, яку книжку тобі хотілося б почитати. Як гадаєш, де ти зможеш її знайти після карантину?
Здається, не завадить порухатися ☺. Потанцюй під веселу музику.
Урок завершено!
Який настрій подарувало тобі знайомство з письменницею?
Що тобі було складно робити на цьому уроці? Як вдалося подолати труднощі?
Бувай!
Математика
Вивчаємо переставний закон множення; множення з нулем і одиницею.