День САМостійної роботи.
Це означає зовсім самі. Без мене, без мами і тата. Спробуйте свої сили! Вірю, що ви справитесь!
Математика
Підручник с.117 Зошит с.47 (Записати задачу допоможе задача зі ст. 41) Перегляньте відео і пригадайте цей тип задачі.
А тоді виконайте завдання 4 на ст. 47.
А тоді виконайте завдання 4 на ст. 47.
Українська мова
Буквар Г. Іваниці ст. 65-66
У нагоді вам стане відео-коментар.
Перегляньте його, а тоді навчіться читати казку про двох цапків.
У нагоді вам стане відео-коментар.
Перегляньте його, а тоді навчіться читати казку про двох цапків.
Спробуйте скласти свою загадку про тваринку.
Українська мова
Пригадуємо вивчене про текст.
Текст-опис
Зошит з краплинкою.
- каліграфічна хвилинка
- пригадуємо слова ознаки (робота з зошитом)
- називаємо свійські і дикі тварини
- складання тексту-опису лисички
Пригадайте, опис якої тваринки ми вивчали на попередньому уроці.
Прослухайте описи своїх однокласників.
- дайте відповіді на запитання ст. 22, запишіть їх у зошиті на ст. 23 так, щоб утворився текст-опис.
Творимо композицію "Вербові котики"
Мистецтво.
Слухаємо, вивчаємо і співаємо пісеньку "Весняні котики"
Середа 08.04
Онлайн-зустріч о 10.00
Українська мова.
Вчимо вірш, тренуємо пам'ять за допомогою мнемотехніки. Розвиваємо словниковий запас.
Знайомимось із творчістю української художниці Катерини Білокур.
- допишіть речення у зошиті ст.20
Ми продовжуємо вивчати тему СВІТ ТВАРИН, і познайомимось із творчістю іще однієї української художниці, Марії Примаченко. Саме з-під її пензля, з'являлись дивовижні тварини.
З фрагментами картин художниць ви можете ознайомитись на сторінках букваря ст 59 і 63.
Та малювати можна не лише пензлем, а й словом. А щоб оволодіти цим мистецтвом, познайомимось із таким мовним явищем як фразеологізми. Перегляньте відео, запам'ятайте їх і використовуйте у своєму мовленні.
- Ознайомлення із фразеологізмами, у яких згадуються тварини
Математика
Підручник ст.116. На домашнє завдання -
завд. 4, 5 зі ст. 116 виконати у тоненький зошит
Зошит ст. 46 Щоб виконати задачу 4 на ст. 46 у зошиті, пригадайте правило знаходження невідомого доданка
ЯДС
Вівторок 07. 04
Сьогодні – Благовіщення Пресвятої Богородиці.
Свято відзначається ще із IV століття і присвячене події, про яку розповідається в Євангелії апостолом Лукою. Архангел Гавриїл сповістив Діві Марії про майбутнє народження нею Ісуса Христа – Сина Божого і Спасителя світу. Слова архангела були першою благою вістю не лише для Діви Марії, а й для всього людства після його гріхопадіння, тобто від часів Адама та Єви.
Церква навчає, що Пресвята Марія не просто дізналася, що у неї буде дитя, а й дала на це згоду, і саме в момент промовляння нею слів: “Я раба Господня, хай буде мені за словом Твоїм” і відбулося диво непорочного зачаття.
Пропоную вам, першокласники, переглянути мультфільм про історію цього свята.
Понеділок 06.04
МатематикаСьогодні ми пригадаємо, як утворюються числа другого десятка.
- Перегляньте відео, виконайте завдання тоненькому зошиті
- А тепер повчимось записувати числа другого десятка
- Підручник ст. 115
- Дивимось відео-коментар, виконуємо завдання у тоненькому зошиті.
- Щоб узагальнити все те, про що ми дізнались, попрацюємо з зошитом ст. 45
- Задачу 4 спробуйте записати самостійно, якщо виникнуть труднощі, розпочнемо нею у вівторок.
- Завдання для тренування.
У вас три спроби і два дні для виконання завдань.
Щоб розпочати тренування - перейдіть за посиланням
https://miyklas.com.ua/TestWork/Join/7RMyCkJ38UefvgfkgOra1A
Українська мова
Читання. Буквар Г. Іваниці ст. 64
Знайомимось із текстом описом.
Читаємо загадки.
Опис лисички.
Перегляньте відео з описом лисички
А тоді читаємо опис лисички з підручника і вчимось його переказувати.
Письмо.
Робота у зошиті ст. 18-19
Продовжуючи тему тижня "Тварини" ми переглядаємо відео про білку.
Українська мова
Читання. Буквар Г. Іваниці ст. 64
Знайомимось із текстом описом.
Читаємо загадки.
Опис лисички.
Перегляньте відео з описом лисички
А тоді читаємо опис лисички з підручника і вчимось його переказувати.
Письмо.
Робота у зошиті ст. 18-19
Продовжуючи тему тижня "Тварини" ми переглядаємо відео про білку.
- Поміркуйте, що нового дізнались про білочку.
- Спостерігаємо за зміною форми слова. Записуємо текст , добираючи форми слова "білка" - у білки, білченята, білочка.
- Утворюємо рими до слів (ст. 19)
Немає коментарів:
Дописати коментар