Українська мова
Сьогодні ми продовжимо подорож з нашим товаришем - синім китом і познайомимось із іншими морськими звірятами.
- Виконуємо каліграфічну хвилинку. Повторюємо з'єднання у рядку зошита ст. 16
- Пригадаємо назви рік України.
- Запишіть ці назви у зошит, пригадавши, що назви річок пишемо з великої літери.
- Виконуючи наступне завдання, спочатку прочитайте речення, подумайте, чи можуть вони утворити текст.
- Пронумеруйте реченням у такій послідовності, щоб текст став зрозумілим.
- Запишіть текст-розповідь
Виконати наступне завдання вам допоможе відео.
Перегляньте його і запишіть кілька слів-назв морських звірів.
Погортайте свої домашні енциклопедії, підготуйте коротку розповідь про одну з цих тварин.
- Читаємо "ПІСЛЯБУКВАРИК" ст.28-29.
Математика.
Утворюємо числа другого десятка.
Підручник ст.114
Зошит ст. 44
Для тих, хто хоче повторити і закріпити вивчене, пропоную попрацювати додатково, тим паче, що тема здорового харчування актуальна завжди.
Четвер. 02.04
Математика
Незважаючи на те, що математики у четвер у нас нема, я хочу щоб ви пригадали ще раз про міру довжини 1 дм, яку ми вивчили на минулому уроці.
Українська мова
Робота у зошиті з краплинкою ст.14-15
Щоб виконати завдання перечитайте казку Олени Пчілки з букварика Г. Іваниці ст. 53-54
Мистецтво.
Малюємо ілюстрації до прочитаних цього тижня казок, та до розповіді про равлика та синього кита , яку ви складали.
Ось наші перші роботи.
Я досліджую світ
Середа 01.04.
Українська мова
Сьогодні нас чекає цікава мандрівка у світ тварин.
Підготуйте "Післябукварики" і налаштуйтесь на роботу. Опрацьовуємо ст. 24-25
Продовжимо працювати зі ст. 26-27 на онлайн-уроці о 11 год.
Тест для самоперевірки
Завдання необхідно виконати
до 1 квітня 18:00
Код доступу 156164ЯДС
Вівторок 31.03.
Українська мова
На попередніх уроках ми працювали з літературною казкою. Сьогодні на уроці лунатиме ще один літературний жанр - вірш. А познайомитись із правилами виразного читання вірша, а це - дотримання ритму, пауз, що допомагають передати настрій вірша, нам допоможуть твори Лесі Українки.
Буквар Г. Іваниці ст. 61-62
Отож, Леся Українка
- Перегляньте відео, уважно прослухайте розповідь про дитячі роки поетеси.
- Після перегляду відео прочитайте текст "Леся Українка", відзначте, що ви вже знали, а що для вас було невідомим.
- Прослухайте вірші поетеси у виконанні акторів, навчіться їх виразно читати, а тоді один з них вивчіть напам'ять
Леся Українка написала для дітей не лише багато віршів, але і немало казок. За сюжетом однієї з них знято мультиплікаційний фільм. Перегляньте його і подумайте, чого вчить ця казка.
- Закріплюємо уміння списувати з друкованого і писаного тексту.
У тоненький зошит з письма спишіть перші чотири рядки вірша "Вишеньки" і останнє речення зі сторінки 62.
Математика.
- Пригадайте як ми утворили десяток.
- Що зручно лічити десятками?
Опрацюйте ст. 111-112 у підручнику Завд. 6 у тоненький зошит, написавши слово "Приклади", виконати за зразком у підручнику. Записати у два стовпчики.
Ст. 41- 42 у зошиті. Для виконання завд. 6 зі ст. 41 пригадайте, як записуємо умову до задачі на порівняння і будуємо схему у відрізках (Форзац 2)
Опрацюйте ст. 111-112 у підручнику Завд. 6 у тоненький зошит, написавши слово "Приклади", виконати за зразком у підручнику. Записати у два стовпчики.
Ст. 41- 42 у зошиті. Для виконання завд. 6 зі ст. 41 пригадайте, як записуємо умову до задачі на порівняння і будуємо схему у відрізках (Форзац 2)
Перегляньте коментар
Закріплюємо набуті знання
https://miyklas.com.ua/TestWorkRun/Preview?jid=LGz8QHPOV0uc-GI_AddaIg
Переходьте за посиланням на платформу "Мій клас", далі користуйтеся логіном і паролем.
Лідери класу.
Вітаємо!
Понеділок 30. 03.https://miyklas.com.ua/TestWorkRun/Preview?jid=LGz8QHPOV0uc-GI_AddaIg
Переходьте за посиланням на платформу "Мій клас", далі користуйтеся логіном і паролем.
Лідери класу.
Вітаємо!
Онлайн урок 10.00
Українська мова.
- Сьогодні на уроці ми продовжимо досліджувати слово. Поспостерігаємо за тим, як використання слів-ознак допомагає збагачувати рідну мову.
1. Робота з буквариком Г. Іваниці ст. 60
Гра- дослідження
- Розгляньте світлину.
- Чи знаєте ви, гілочка з якого дерева зображена на ній?
- Прочитайте текст, замініть малюнки словами.
- Читаємо вірш про мову
- Знайдіть слова близькі за значенням
- Спробуйте пояснити їх значення, користуючись тлумачним словником.
2. Післябукварик ст. 23
3. Зошит з краплинкою ст. 12-13
- Каліграфічна хвилинка
Запишіть великі літери української абетки, у яких ми використовуємо такі елементи.
- Мандруючи із Сонцезайчиком і краплинкою ми вже дослідили світ птахів, рептилій, комах, звірів. Пригадайте, які слова вказують на дію, що виконують ці тварини.
До прикладу:
Метелик що робить?літає
Зайчик що робить? стрибає
- За зразком виконайте завдання у зошиті.
- Мандруючи із Сонцезайчиком і краплинкою ми вже дослідили світ птахів, рептилій, комах, звірів. Пригадайте, які слова вказують на дію, що виконують ці тварини.
До прикладу:
Метелик що робить?літає
Зайчик що робить? стрибає
- За зразком виконайте завдання у зошиті.
- Продовжуємо досліджувати цікавий світ довкола, і сьогодні мандруємо у царство риб.
- Як можна поділити всіх риб?
- Прочитай те і відгадайте загадки зі ст.12-13 у зошиті. Складіть і запишіть речення зі словами відгадками.
Хвилинка-веселинка
- Прослухайте жартівливу пісеньку. Вона допоможе вам виконати останнє завдання на сторінці 13. Запишіть слова назви риб, які згадуються у ній.
Відпочиваємо. Робимо фізкультхвилинку.
Математика
На уроці математики ми будемо досліджувати властивості величин. Пригадаємо що таке ціле і частина. Дослідимо лічильну одиницю десяток.Підручник ст. 109
- З яких частин складається ціле?
- З яких складається стрічка?
- Що можна сказати про довжину всієї стрічки? (Вона дорівнює сумі довжини частин стрічки).
- Що можна сказати про масу цілого торта? Місткість посудини?
Висновок : величина цілого дорівнює сумі його частин.
Завдання № 2 (усно)
- Назви частини цілого. З чого складається величина цілого в кожному випадку? (величина цілого складається з його частин)
Завдання № 3 (усно). Визнач масу всього винограду. Зроби висновок. (Маса винограду дорівнює сумі мас кожного грона)
Завдання № 4 (усно) Щоб визначити довжину ламаної, необхідно визначити довжину кожної частини (ланки) і знайдені величини додати.
Завдання № 5 Письмово у зошиті. Хто не впізнав тип задачі і забув як виконати скорочений запис - скористайтеся поясненням і коментарем до попереднього уроку.
Лічба десятками
Сьогодні ми познайомимось з іще однією лічильною одиницею. З'ясуємо, що таке десяток.
Лічба десятками
Сьогодні ми познайомимось з іще однією лічильною одиницею. З'ясуємо, що таке десяток.
Допоможе вам у цьому відеокоментар.
Робота з підручником ст. 110
Зошит ст. 40Підсумок вивченого.
Для закріплення тест
https://naurok.com.ua/test/join
Код доступу 445718 Завдання необхідно виконати до 30 березня 18:00
Здобутки
МОЛОДЦІ!
Немає коментарів:
Дописати коментар